SVP 40 G Wertykulator spalinowy STIGA

Silnik: spalinowy, 4-suwowy Moc silnika: 2.18 kw Typ noży: 32 noże, pływające Szerokość robocza: 40 cm Głębokość robocza: od -15 mm do 0 mm Pojemność kosza: 50 L Waga: 37 kg
  • 2 698,00 zł
  • Wysłka w ciągu 1 - 3 dni
  • Producent: STIGA
  • Dostępność: Brak Brak
    Czas realizacji: 48h
  • szt.


  • Oblicz raty

 

 

Regularne wertykulowanie to jeden z najlepszych sposobów, aby trawnik wyglądał bujnie i był wolny od chwastów. A w przypadku wertykulatora spalinowego STIGA SVP 40 G to zadanie jest bardzo proste. Idealny do większych ogrodów, wyposażony w wysokowydajny 4-suwowy silnik o pojemności 182 cm3 napędza 32 unoszące się ostrza, które nacinają trawę. Oferuje szerokość roboczą na poziomie 40 cm co sprawia, że prace szybko są realizowane znacznie szybciej nawet na dużych trawnikach. System łatwego uruchamiania i ergonomiczna kierownica zapewniają pełną kontrolę nad mocą silnika. Jest też prosta dźwignia, która reguluje wysokość ostrzy. Te ustawienia mieszczą się w zakresie od 0 mm do 15 mm - wybierz niższe, aby delikatnie usunąć mech i inną materię, a najwyższe, aby napowietrzać zagęszczoną ziemię. Kiedy skończysz, nie musisz już zgrabiać - kosz na śmieci o pojemności 50 litrów ma mnóstwo miejsca na wszelkie zanieczyszczenia.

Specyfikacja techniczna

OGÓLNE INFORMACJE

  • GrupaEssential

SILNIK

  • Model silnikaTM 60
  • Silnikz wałem poziomym
  • Moc znamionowa silnika4 kW
  • Pojemność skokowa182 cm³
  • Pojemność zbiornika paliwa3 L
  • Pojemność zbiornika oleju0,6 L

SYSTEM PRACY

  • Typ noży32 noże, rotacyjne
  • Szerokość robocza40 cm
  • Głębokość roboczaod -15 mm do 0 mm
  • Regulacja głębokościCentralna

WYPOSAŻENIE

  • Pojemność kosza50 L

WYMIARY CAŁKOWITE

  • Waga44 kg

Silnik: spalinowy, 4-suwowy
Moc silnika: 2.18 kw
Typ noży: 32 noże, pływające
Szerokość robocza: 40 cm
Głębokość robocza: od -15 mm do 0 mm
Pojemność kosza: 50 L
Waga: 37 kg

WARUNKI GWARANCJI

Ważne od 01.01.2018 do 31.12.2018 wyłącznie z dokumentem zakupu

Szanowni Państwo!

Serdecznie dziękujemy za okazane zaufanie przy wyborze naszego sprzętu. Mamy nadzieję, że użytkowanie urządzenia dostarczy Państwu wiele satysfakcji jak również spełni wszystkie oczekiwania. Urządzenie zostało wyprodukowane w oparciu o najnowocześniejsze technologiez uwzględnieniem wymagań ochrony środowiska.

W trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz komfort podczas użytkowania nabytego sprzętu należy zapoznać się  z jego instrukcją obsługi, przepisami bezpieczeństwa oraz warunkami gwarancji.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z autoryzowany sprzedawcą sprzętu bezpośrednio odpowiedzianym za zabezpieczenie obsługi handlowo-serwisowej, lub autoryzowanym punktem serwisowym.

Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych znajduje się na stronie internetowej: www.stiga.pl.

Jeżeli chcielibyście Państwo podzielić się z nami swoją opiniąna temat naszych produktów, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego umieszczonego na stronie internetowej www.stiga.pl/kontakt, gdzie nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Państwa pytania.

 

Firma Stiga Sp. z o.o. dla sprzętu oznaczonego w niniejszej karcie gwarancyjnej udziela gwarancji, że urządzenie jest wolne od wad materiałowych, montażowych. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

  1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu (materiałowych, montażowych).
  2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych, montażowych.
  3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi:
  1. a) zakup konsumencki urządzenia marki Stiga:

Gwarancja wydłużona (*):

- 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej):

dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami

zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;

Gwarancja standardowa(*):

– 3 lata: wszystkie inne urządzenia z wyłączeniem traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami, robotów koszących oraz urządzenia SGS60;

– 2 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej):

dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;

– 2 lata: roboty koszące oraz urządzenie SGS60;

– 4 lata: włosie zamiatarek SWP;

  1. b) zakup konsumencki urządzenia marki Alpina, Castelgarden

oraz innych dystrybuowanych przez Stiga Sp. z o.o.:

- 2 lata: dla wszystkich urządzeń (*)

  1. c) zakup komercyjny urządzenia marki Stiga:

Gwarancja wydłużona (*):

– 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO,

500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;

Gwarancja standardowa (*):

- 3 lata: kosiarki spalinowe i wertykulatory spalinowe;

- 2 lata: roboty koszące;

- 1 rok lub 300 motogodzin a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami; (*) z ograniczeniami dla jednostek silnikowych zgodnie z pkt. 5,

akumulatorów zgodnie z pkt. 6, zespołów jezdnych (przekładni)

zgodnie z pkt. 7

– 1 rok: pozostałe urządzenia;

– 4 lata: włosie zamiatarek SWP;

  1. d) zakup komercyjny urządzenia marki Alpina, Castelgarden oraz innych dystrybuowanych przez Stiga Sp. z o.o.:

- 1 rok: dla wszystkich urządzeń (*)

  1. Gwarancja wydłużona

Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest zakup,

sprzedaż, montaż i uruchomienie powyższego traktora ogrodowego przez autoryzowanego sprzedawcę sprzętu STIGA. Obowiązek bezpłatnego uruchomienia (z wyłączeniem niezbędnych materiałów

eksploatacyjnych) i instruktażu użytkowania traktora spoczywa na sprzedawcy i winien odbyć się w obecności nabywcy. Fakt przeprowadzenia ww. czynności winien być potwierdzony i odnotowany przez sprzedawcę. Dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności użytkownik winien zachować przez cały okres gwarancyjny.

  1. Tabela okresów gwarancyjnych dla jednostek silnikowych

Niniejsze warunki gwarancji obowiązują dla urządzeń marki Stiga, Alpina, Castelgarden oraz innych urządzeń

dystrybuowanych przez Stiga Sp. z o.o.

konsumenckie komercyjne

Vanguard 3 lata 3 lata

Commercial Turf Series 2 lata 2 lata

Extended Life Series: I/C, Pro,

Professional Series z tuleją żeliwną

2 lata 1 rok

850 series z tuleją żeliwną, Dura-Bore 2 lata 1 rok

Snow Series MAX z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok

pozostałe silniki z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok

pozostałe silniki B&S 2 lata 90 dni

GCV-135/160/190/520/530 2 lata 90 dni

GX-25/35, GXV-50, GXH-50, GXV-57,

GS/GSV

2 lata 1 rok

GXV-530/660 3 lata 3 lata

pozostałe silniki Honda 2 lata 90 dni

2 lata lub

1000**

motogodzin

AUTOCLIP silniki napędu kół i noży z przekładniami

wszystkie modele 2 lata 1 rok

Kawasaki wszystkie modele 2 lata 1 rok

2 lata lub 1000**motogodzin

Producent

silnika

Silnik/model

Zastosowanie

GGP

B&S

Honda

wer. S/2018-01

  1. Okresy gwarancyjne akumulatorów: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny.
  2. Okres gwarancyjny dla zespołów jezdnych (przekładni) kosiarek spalinowych, przekładni mechanicznych i hydrostatycznych (HST) traktorów ogrodowych:
  3. a) urządzenia marki Stiga: 3 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny – z ograniczeniami 500 motogodzin traktory ogrodowe z serii PRO / 300 motogodzin pozostałe traktory ogrodowe (w zależności co nastąpi wcześniej);
  4. b) pozostałe urządzenia: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny z ograniczeniami 300 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej).
  5. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu, w autoryzowanym zakładzie serwisowym lub miejscu zakupu niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności.
  7. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych

swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (Art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych).

  1. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 8 i 9, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
  2. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o czas usunięcia wady przez gwaranta.
  3. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 10 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy

pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym.

  1. W przypadku naprawy odpłatnej lub nieuzasadnionego zgłoszenia reklamujący ponosi koszt weryfikacji uszkodzenia, ewentualnej naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
  2. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar, itd.
  3. Ochroną gwarancyjną nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu niezgodnej z instrukcją obsługi.
  4. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
  5. a) czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją, przewidziane w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
  6. b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu (niezgodnej z instrukcją obsługi),
  7. c) uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej

niezgodnej z instrukcją obsługi,

  1. d) uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych,
  2. e) uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
  3. f) uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
  4. g) usterki związane z przewodem ograniczającym Stiga Autoclip z wyjątkiem wad fabrycznych; z gwarancji wykluczone są wszystkie przypadkowe przecięcia, przecięcia spowodowane przez urządzenie, miejsca łączenia i uszkodzenia spowodowane korozją,
  5. h) uszkodzenia nadajnika i zasilacza Stiga Autoclip powstałe w wyniku przepięć napięcia instalacji elektrycznej oraz ich nieprawidłowe działanie wynikające z zakłóceń wywołanych przez inne urządzenia lub instalacje.
  6. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
  7. a) elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające,
  8. b) elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników,
  9. c) elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
  10. d) inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące,
  11. e) elementy niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.
  12. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia w miejscu użytkowania, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługa gwarancyjną.
  13. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonywania zmian konstrukcyjnych, prób napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno- konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi

użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

  1. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.

Nr dokumentu sprzedaży:

Pieczątka i podpis sprzedawcy

Data sprzedaży / wydania towaru:

Dotyczy wyłącznie traktorów ogrodowych marki Stiga, z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym

Potwierdzenie wykonania montażu i uruchomienia ww. sprzętu przez sprzedawcę posiadającego autoryzację udzieloną przez firmę Stiga Sp. z o.o. (wypełnia sprzedawca)

Pieczątka i podpis autoryzowanego sprzedawcy

Data montażu / uruchomienia:

Gwarant: Stiga Sp. z o.o.

  1. Rzemieślnicza 87, 62-081 Baranowo,

www.stiga.pl

Polecane